§1
- Hotel Nysa jest obiektem noclegowym, dysponującym miejscami noclegowymi w zabytkowym obiekcie, zlokalizowanym w mieście Nysa, przy ulicy Aleja Lompy 3.
- Stroną umowy świadczącej usługi noclegowe w Hotelu Nysa, jest przedsiębiorstwo działające pod firmą REST4YOU sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, wpisane do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Dla Wrocławia Fabrycznej, VI Wydział Gospodarczy krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 1121199, REGON 529439686, NIP 8971941672 zwane dalej Hotelem [Hotel].
- Gościem jest osoba fizyczna lub podmiot posiadający osobowość prawną, którego pracownik/przedstawiciel korzysta z usług Hotelu.
- Regulamin Hotelu Nysa określa zasady korzystania z usług Hotelu, odpowiedzialności gościa hotelowego [Gość] oraz przebywania na terenie Hotelu Nysa.
- Niniejszy regulamin [Regulamin] jest integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi, bez obowiązku składania dodatkowych oświadczeń woli, poprzez podpisanie przez Gościa karty rejestracyjnej, poprzez dokonanie rezerwacji bezpośrednio, telefonicznie lub za pośrednictwem portali rezerwacyjnych lub poprzez zapłatę zadatku lub zaliczki ceny pobytu w Hotelu Nysa.
- Regulamin obowiązuje wszystkie osoby przebywające na terenie Hotelu Nysa.
- Regulamin dostępny jest do wglądu w recepcji Hotelu Nysa.
- Opiekunem Gościa w Hotelu Nysa jest pracownik recepcji, tel. 77 433 88 88
§2
- Pokój hotelowy wynajmowany jest na doby hotelowe.
- Doba hotelowa w Hotelu Nysa trwa od godz. 1500, do godz. 1100 dnia następnego.
- Życzenie przedłużenia pobytu, Gość winien zgłosić do godz. 1000 w dniu, w którym upływa termin pobytu Gościa określony rezerwacją lub jedną z czynności określonych w §1 ust. 5. Hotel uwzględni życzenie przedłużenia pobytu w miarę dostępności pokoi, o czym powiadomi Gościa bez zbędnej zwłoki.
- Hotel zastrzega sobie prawo odmowy przedłużenia pobytu Gościa w Hotelu Nysa w przypadku braku dostępności pokoi hotelowych, niedokonania wcześniej pełnej płatności za dotychczasowy pobyt lub w przypadku nieprzestrzegania przez Gościa Regulaminu.
- Hotel może odmówić przyjęcia rezerwacji Gościa, który podczas poprzedniego pobytu naruszył Regulamin, w szczególności poprzez wyrządzenie szkody w majątku Hotelu Nysa lub jego Gości, szkody na osobie innych Gości, pracowników Hotelu lub innych osób przebywających w Hotelu Nysa.
- Gość, za dodatkową opłatą, może przedłużyć dobę hotelową w cenie obowiązującej w dniu dokonania przedłużenia pobytu.
- W przypadku nieokreślenia przez Gościa czasu pobytu w Hotelu Nysa, przyjmuje się, że pokój został wynajęty na jedną dobę.
§3
- Podstawą rejestracji Gościa jest okazanie w Recepcji dokumentu tożsamości z fotografią oraz wypełnienie karty rejestracyjnej lub wypełnienie danych osobowych w trakcie rezerwacji dokonywanej za pośrednictwem aplikacji na stronie internetowej Hotelu Nysa (www.hotelnysa.pl).
- Każdy z Gości rejestrujący się w pokoju Hotelu Nysa, jak również osoby mu towarzyszące, zobligowany jest podać swoje dane osobowe oraz złożyć podpis na karcie rejestracyjnej we wskazanym miejscu lub potwierdzić te dane w trakcie rezerwacji za pośrednictwem aplikacji na stronie internetowej Hotelu Nysa.
- Gość nie jest uprawniony do udostępniania pokoju osobom trzecim, niezarejestrowanym w Hotelu Nysa przez cały okres pobytu.
- W Hotelu Nysa przebywać mogą osoby, posiadające choroby zakaźne lub narażające inne osoby na zakażenie.
- Osoby niezarejestrowane w Hotelu Nysa mogą przebywać gościnnie w pokoju hotelowym od godz. 700 do godz. 2200
- Hotel zastrzega sobie prawo dokonania weryfikacji karty kredytowej podanej do gwarancji rezerwacji przed datą planowanego przyjazdu poprzez dokonanie depozytu na kwotę zarezerwowanego noclegu.
- W przypadku nieodwołania rezerwacji pokoju w terminie do godz. 2000 w przeddzień przyjazdu lub w przypadku niedotarcia Gościa w zaplanowanym terminie do Hotelu, Hotel obciąży Gościa opłatą za pierwszą dobę hotelową z zastrzeżeniem, że nie była to rezerwacja bezzwrotna – w takim przypadku (rezerwacja bezzwrotna) Hotel obciąży Gościa opłatą za całość zaplanowanego pobytu. Opisana powyżej możliwość bezpłatnego odwołania rezerwacji pokoju do godziny 2000 w przeddzień przyjazdu, nie dotyczy ofert specjalnych, w szczególności publikowanych na stronie internetowej Hotelu Nysa lub za pomocą platform internetowych prowadzonych przez podmioty trzecie, których celem jest pośredniczenie w zawieraniu umów. W takim wypadku możliwość bezpłatnego odwołania rezerwacji jest możliwa, jedynie w przypadku, gdy opublikowana oferta przewiduje taką możliwość.
- W przypadku rezygnacji Gościa z pobytu w Hotelu Nysa w trakcie trwania doby lub/oraz po wejściu Gościa do pokoju, Hotel nie zwraca opłaty za daną dobę hotelową.
§4
- Wszelkie uwagi odnośnie do pobytu w Hotelu Gość proszony jest zgłaszać niezwłocznie pracownikowi Recepcji.
- Hotel obowiązany jest do zapewnienia Gościom:
- stałego dostępu do pokoju hotelowego w trakcie pobytu.
- zachowania tajemnicy informacji o Gościu i jego danych osobowych,
- profesjonalnej i uprzejmej obsługi,
- sprzątania pokoju i zmiany pościeli nie rzadziej, niż co trzy dni,
- wykonywania niezbędnych napraw urządzeń podczas nieobecności Gościa, a w jego obecności wyłącznie przypadku wyrażenia przez Gościa takiej woli,
- w przypadku wystąpienia usterek, które nie będą mogły być usunięte niezwłocznie – udostępnić/zamienić pokój na inny pokój hotelowy,
- udzielanie informacji związanych z pobytem i podróżą,
- na żądanie Gościa – budzenie o wyznaczonej przez Gościa godzinie
- przechowanie pieniędzy i przedmiotów wartościowych w czasie pobytu Gościa w Hotelu, w depozycie w Recepcji, z zastrzeżeniem § 6 ust. 4 Regulaminu,
- przechowanie bagażu Gościa, który jest zarejestrowany w Hotelu Nysa lub posiada rezerwację,
- zamawianie taxi.
- Hotel zastrzega sobie prawo do obciążenia karty kredytowej Gościa za usługi, produkty Hotelu Nysa lub/oraz koszt wyrządzonych szkód w majątku Hotelu w przypadku nieuregulowania tych należności przez Gościa.
§5
- Na terenie Hotelu Nysa dzieci w wieku poniżej 12 lat powinny znajdować się pod stałym nadzorem opiekunów prawnych.
- Opiekunowie prawni ponoszą odpowiedzialność materialną za szkody spowodowane przez towarzyszące im dzieci.
- Osoby nieletnie nie mogą się rejestrować bez obecności i potwierdzonej rejestracji osoby dorosłej – opiekuna prawnego.
- Gość ponosi odpowiedzialność materialną za szkody, uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń Hotelu powstałe z winy Gościa lub odwiedzających go osób lub osób odwiedzających te ostatnie.
- Hotel zastrzega sobie możliwość obciążenia karty kredytowej Gościa za wyrządzone przez Gościa lub osoby go odwiedzające szkody ujawnione przez pracowników Hotelu po wyjeździe Gościa. Cennik wyposażenia stanowi załącznik nr 1 do Regulaminu. Cennik szkód i prac dodatkowych stanowi załącznik nr 2 do Regulaminu. Niezależnie od cennika, Hotel zastrzega sobie prawo do indywidualnej i odrębnej wyceny zniszczeń w zależności od wysokości kosztów prac koniecznych do usunięcia szkody.
- W przypadku naruszenia przez Gościa Regulaminu, Hotel może odmówić dalszego świadczenia usług. Osoba taka zobowiązana jest do niezwłocznego zastosowanie się do żądań pracownika Hotelu, uregulowania należności za dotychczasowe świadczenia, do zapłaty za ewentualne zniszczenia oraz do niezwłocznego opuszczenia Hotelu Nysa.
- Każdorazowo, opuszczając pokój, Gość powinien ze względów bezpieczeństwa wyłączyć telewizor i radio, zgasić światło, zamknąć krany oraz sprawdzić, czy zamknął za sobą drzwi.
- Hotelowi przysługuje ustawowe prawo zastawu na rzeczach wniesionych przez Gościa do Hotelu Nysa w razie opóźnienia się Gościa z uregulowaniem płatności za pobyt lub nieuregulowania należności za świadczone usługi.
§6
- Hotel ponosi odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie z winy Hotelu rzeczy wniesionych przez osoby korzystające z jego usług z zakresie określonym przepisami kodeksu cywilnego, o ile strony nie postanowiły inaczej.
- Gość obowiązany jest powiadomić Hotel o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
- Hotel odpowiada z tytułu utraty lub uszkodzenia pieniędzy, papierów wartościowych, kosztowności albo przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną wyłącznie w przypadku, gdy przedmioty te zostaną zdeponowane na przechowanie do depozytu w Recepcji
- Hotel zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia do depozytu przedmiotów o dużej wartości, znacznych kwot pieniężnych, przekraczających możliwość przechowania w depozycie hotelowym, a także przedmiotów wielkogabarytowych.
- Hotel nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa, przedmiotów w nim pozostawionych oraz żywych zwierząt, niezależnie od tego czy pojazdy te zostały zaparkowane parkingu hotelowym czy w okolicach Hotelu Nysa.
§7
ZWROT RZECZY POZOSTAWIONYCH
- Przedmioty osobistego użytku pozostawione w pokoju hotelowym przez wyjeżdżającego Gościa będą odesłane na wskazany przez Gościa adres na jego koszt w wypadku wyraźnej prośby/dyspozycji Gościa. W przypadku nieotrzymania takiej dyspozycji, Hotel przechowa te przedmioty przez 3 miesiące, a następnie ulegną one kasacji.
§8
CISZA NOCNA
- W Hotelu obowiązuje cisza nocna w godzinach od godz. 22:00 do godz. 6:00 dnia następnego.
- Zakłócanie ciszy nocnej będzie się wiązało z reakcją personelu i upomnieniem, w dalszej kolejności -z nałożeniem opłaty za zakłócanie ciszy nocnej zgodnie z Zał. nr 2 niniejszego regulaminu.
§9
REKLAMACJE
- Gościom przysługuje prawo do składania reklamacji w przypadku zauważenia uchybień w jakości świadczonych usług.
- Wszelkie reklamacje przyjmuje Recepcja lub Manager on Duty w obiekcie Hotel Nysa, Aleja Lompy 3, 48-300 Nysa
- Reklamacja powinna być złożona niezwłocznie po zauważeniu uchybień w standardzie świadczonych usług.
- Rozpatrzenie reklamacji nastąpi w terminie 14 dni od daty jej złożenia.
§10
POSTANOWIENIA DODATKOWE
- Za dodatkową opłatą Hotel akceptuje małe psy lub koty w wybranych pokojach, jednakże właściciel zwierzęcia zobowiązany jest do prowadzenia go na uwięzi na terenie Hotelu Nysa oraz do usuwania wszelkich nieczystości pozostawionych przez zwierzę.
- Palenie w pokojach oraz przestrzeni publicznej Hotelu Nysa jest bezwzględnie zabronione. Za złamanie zakazu gość zostanie obciążony kwotą w wysokości 1.000,00 zł brutto za każdą dobę, w której pracownicy Hotelu stwierdzili, że Gość w pokoju palił (zapach, niedopałki, popiół w pokoju). Zakaz palenia dotyczy również papierosów elektronicznych.
- W Hotelu nie można przechowywać ładunków niebezpiecznych, broni, amunicji, materiałów łatwopalnych, wybuchowych ani iluminacyjnych.
- Hotel nie przechowuje żywności Gości ze względów sanitarno-epidemiologicznych.
- Hotel nie wydaje Gościom leków. Pracownicy hotelu mogą, w miarę możliwości zrealizować recepty Gości na ich życzenie, w ramach usługi Concierge.
- W Hotelu nie obsługuje się osób w stanie nietrzeźwym.
- Hotel nie świadczy usług wymiany obcej waluty. Hotel może przyjąć płatność w walucie obcej, po kursie średnim kupna waluty z dnia transakcji.
- Z uwagi na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach hotelowych świec, grzałek i innych urządzeń niestanowiących wyposażenia pokoju.
- Hotel zastrzega sobie prawo do sprawdzenia stanu technicznego pokoju raz na 24 godziny.
- Gościom nie przysługuje prawo dokonywania jakichkolwiek zmian w pokojach hotelowych i ich wyposażeniu.
- Zakazuję się prowadzenia w Hotelu Nysa akwizycji i sprzedaży obnośnej, jak również działalności hazardowej.
- Wszelkie inne kwestie regulują wewnętrzne procedury Hotelu Nysa.